jahaja..

Fan vad dålig jag har blivit på att skriva..
Måste bättra på det lite asså..

Men det har varit lite mycket i helgen..
Skulle kunna skriva en hel bok om det som hänt men summerar lite kort istället..

Fredag: "Halloweenfest" hos syster stor med monstret..
Sen vidare ner på stan med Boman och åt kinamat och vidare till henne och Maja sen..

Lördag: Tokstressad hela dagen, gaddade mig en skvätt ;P hem till mamma och sen vidare på Halloweenfest med Das Bajse, syster liten & co..

Söndag: SUCK! Vaknade ganska tidigt (för att vara mig) och tog det bara lugnt..
MEN.. Sen jävlar blev det livat! ^^
Bajsen ringde och berättade att det nog var dags för Bacon att valpa..
(en hel jävla vecka tidigare än vi räknat med!!)
Så det blev till att springa ner till affären och köpa det som behövdes..
Alltså sånt vi skulle införskaffa i veckan..
Sen vidare och ta med mat från Burger In hem..
Åt när vi kom hem till Bajsen och sen var det bara att köra igång och få iordning på valprummet..
Den första valpen tittade ut två minuter i fem i morse och sen var det bara att fortsätta :P
Eller ja.. Bajsen fortsatte.. Jag somnade^^
Sju stycken små monster blev det till slut :)

Idag: Efter att ha sovit några timmar så blev jag väckt av att syster liten ringde som en tok(!) och monstret hade vaknat..
Tog med mig lill-Bajsen hem när jag gick så Das Bajse fick en chans att sova lite hon med :)
Var upp dit för en stund sen och lämnade henne och mös lite med Bacon..
Var så jävla trött att jag inte orkade sitta kvar där som egentligen hade velat göra ^^

Men men.. imorgon är det möte och bajs igen och sen på eftermiddagen ska jag försöka få iväg Kerstin till sitt nya jourhem :)
Så nu ska jag nog fan sova..

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0