Grattis grattis grattis!!!

Åh vad jag längtar efter att få träffa er!! :D

Jag är nu stolt tvillingfaster!! :D
Synd bara att min hemtelefon var död pch att min mobil lever ett eget jävla liv!!
Kunde inte svara när dom ringde för att säga att det var klart..
Eller jag tror att det var därför iallafall ? :P
Jaja det blir inte bättre för att jag gnäller på om det :P

Jag hoppas iallafall att allt gick bra och att ni mår bra allihopa <3
Vi längtar tills vi får träffa er <3
Zacke undrade om det hade komit några bebisar än när han vaknade och det hade det ju tyvärr inte gjort men nu när jag berättade det så skrek han jippie och stampar i golvet så som han gör.. ^^
Emma du vet vilket sätt jag menar :P

Jag fick sova en liten stund nyss också.. det var ganska behövligt kan jag säga..
Men inte tillräckligt..

Nej nu ska vi hitta på något annat en stund men.... vi kanske hörs sen :D

Hejpa!
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

va kul :D

2009-11-25 @ 15:20:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Alexandra♥

GRATTIS;)

vad händer idag då?

2009-11-25 @ 15:36:53
URL: http://xoxoalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0