04:04...

och fortfarande ingen sömn...

Känns som att det kommer att bli en väldigt jobbig morgon..
Förr i tiden hade jag låtit bli att sova överhuvudtaget men jag har lärt mig att jag inte orkar med dagen efter då..
Hade jag inte haft möte imorgon så hade jag kunnat sova ett par timmar medans monstret var på dagis men det går ju inte heller..

Men vad gör man då?
När man inte kan somna?
När alla tankar bara flyger omkring i huvudet som en orkan?
Jag har försökt med allt känns det som..
Kollat på tv och film, läst, bara legat i mörkret..
Har tillochmed försökt med att träna innan så att jag ska vara utpumpad..
Men inget av det funkar..
När min kropp och mitt huvud bestämmer sig så funkar ingenting..
Vill inte behöva äta mediciner eller så heller..

Förhoppningsvis blir det bättre om ett tag igen..

Aja det är ingen idé att försöka sig på att luska ut den historien nu..
Slå mig i huvudet med en stekpanna eller nåt liknande istället..

Nu är klockan 04:11 helt plötsligt..
Dags att återgå till viloläge..

Hoppas ni sover gott iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0