Wiihooo!!

Pigg som en lärka och livet leker :D

INTE!!

Trött som jag vet inte vad och hittills så har allt gått fel idag..
Sov ungefär två timmar i natt och så hade inte mina kläder torkat så det blev till att bråka med hårfönen, valparna klagade över att behöva sitta i hagen (vill inte att dom äter upp lägenheten medans jag är borta ju) höll på att glömma mp3:n hemma och när jag hämtade den hittade jag mitt busskort som tydligen hade ramlat ur jackan..
Iväg till dagis och sen till nuevo, hade en stund på mig så skulle passa på att gå in på ica och köpa lite frulle och upptäckte att jag hade tappat mina pengar!!!!
Jag funkar inte för tillfället utan koffein i kroppen och fick typ panik..
Ringde mamma som kom förbi och lämnade lite pengar <3

Just nu sitter jag på nuevo och har precis skrivit en inventeringslista..
Ska göra en väggmålning här..
Fattar inte hur dom vågar låta mig göra det :P
Är ungefär två år sen jag höll i en pensel nu..
Är bara att hoppas att det är som att lära sig cykla.. det sitter kvar liksom ^^
Gick ju trots allt måleri så det vore ju lite pinsamt om jag inte skulle kunna..
Är ju bara 2½ år sen jag gick ut skolan :P

Annars har det inte hänt så mycket sen sist..
Valparna bajsar och jag plockar upp typ..
Lagar lite mat..
Städar lite..
Startar en tvättmaskin då och då..

Men idag..
Så ska jag åka hem efter nuevo och gå ut med Bacon, fixa mat åt valparna och städa velphagen för sen ska jag åka hem till mamma och mysa med twinsen för första gången :D
Nu har dom äntligen fått komma hem <3
Så det ser jag verkligen fram emot :D

Nej nu ska jag gå in på fejjan och spela lite bejeweld tror jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0