Trött dag..

Riktigt trött..
Förhoppningsvis piggnar jag till lite efter maten och kan spelalite plockepinn med monstret..
Det är ju iofs inte så ansrängande så det orkar jag nog iallafall..
De var dagens present i kalendern så det är klart att han vill prova :)

Nu har vi iallafall nyss kommit in efter en promenad med Ayscha och en tur till kiosken i jakt på lördagsgodis ^^
Maten står på spisen och valparna har glufsat i sig all sin mat.
Ayscha blir utan för hon har gått och nallat direkt ur fodersäcken så jag har ingen koll på hur mycket hon har ätit..
Ganska jobbigt med tanke på att vi precis har svält henne så hon ska bara ha smakportioner =/

Annars händer det inte så mycket i våra liv den här helgen..
Eftersom vi har småmonstrena hemma så kan vi inte åka bort så långa stunder.
Eller jo vi kan..
I vanliga fall..
Har gett en hemnyckel till Das Bajse så att hon kan gå hit om jag skulle vara borta länge men idag så är hon ute på egna äventyr :P

Nej nu ska vi nog ta och äta innan jag bränner maten som vanligt ^^

Syns eller hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0