Tack och lov..

Morfar har blivit opererad nu och än så länge så är det bra..
Tur för dom där förbannade klåparna!
Så nu är det bara att hoppas att resten av resan går bra..

Då kanske bloggen blir lite gladare också..
Men tills dess så kommer det nog bara vara negativa tankar som rullar omkring i huvudet och skriker efter att få komma ut här och göra sig hörda..

Det har inte blivit mycket gjort idag..
Har velat hålla mig sysselsatt men varenda gång jag börjar med nånting så har detbara tagit stop och tankarna har kommit igång igen och ilskan bara växt..
Men nu är det iallafall weeds på tv:n och monstrena sover..
Ska hänga lite tvätt och gå ut med byrackam och sen ska jag försöka mig på att sova..

wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0