Jag har en dröm..

om vad jag vill bli när jag blir stor..

Tänker inte berätta om den för den är så olik mig så folk skulle tro att jag fått ett totalt jävla psykbryt eller nåt..
Har tänkt i dom banorna ett tag och nu har jag verkligen fastna för det..
Det är något jag verkligen vill hålla på med, något att kämpa för..
Mer än så säger jag inte ^^

Ja vad gör jag vaken..?
Det kan man ju fråga sig..
Det undrar jag med..
Nej jag har inte varit på krogen eller varit borta hos någon..
Jag har varit hemma hela dagen och kvällen förutom en tripp till affären och på promenader med Bacon..

Antagligen därför jag är vaken..
Måste göra något, träffa folk för att kunna sova verkar det som..
Men måste ge sovandet ett seriöst försök nu..
Ska ju upp med monstret om några timmar, ut med hunden, städa hos valparna, utfodra alla...

Ska försöka få upp litte julpynt imorgon också..
Den där julkänslan är ju inte densamma utan snö men julpynt hjälper ju till lite iallafall..

Nej godnatt gott folk så hörs vi kanske senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0