God efter jul..

sitter på altanen hos mamma med syster litens dator och binas internet ^^

Vad sker ikväll då?
Var egentligen meningen att jag och Bajsen skulle ut och kroga lite men hon liggerlite back med pengar den här månaden så det bidde inte så..
Såjag får väl ta och roa mig på egen hand ^^
Slita med mig Wikkis och röja lite istället ;P

Gårdagen var iallafall jävligt trevlig..
Julkappar i massor under granen..
Hemma hos oss är vi så många så vi har inte en gran med julkappar under utan en hög julklappar med en gran som sticker fram ^^
Jag är superglad över det jag fick :D
Två par skor, lite plock och så presentkort..
För att inte glömma de skönaste trosorna som finns ^^
Hahaha syster liten har tjatat som fan att jag ska köpa såna men det har inte blivit av så nu fick jag såna av hene istället :P
Nej det är inge porr utan bara vanliga superskööööna trosor från pieces(?).

Vad fick du i julkapp?

Syster liten & co gick ut igår kväll..
Jag tycker väl kanske inte riktigt att man ska gå ut på just julafton men lite sugen blev man ju när man satt hemma helst själv.. (klockan blev så mycket så monstret fick sova kvar hos mamma)
Meeeeen jag var för trött och så så jag sov istället..
Det skulle jag väl kanske inte ha gjort..
Syster litens kväll avslutades på akuten då hennes pojkvän(?) hade åkt på en eller flera smällar..
Så han satt i soffan med fyra tänder kortare och sår i ansiktet när jag kom hit idag..
Och vad är det för jävla poliser som tvingar folk att vara kvar på plats och vänta i 45-60 minuter innan man får åka upp till sjukhuset???
Han var ju för fan blodig i hela ansiktet, spräckt läpp och FYRA tänder som hade gått av!!!!!!
Dumt att höra honom på sjukan då istället?!

Nej nu ska jag sluta älts det där och gå in och mys alite innan jag ska åka hem..

Hörs eller syns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0