.......

Känner mig bara så galet stressad!!
Vill nästan bara att julen ska vara över nu..
Fast ändå inte..
Jag tycker ju om julafton..
Bara inte stressen som är nu innan..
Har typ 232764 julklappar kvar att köpa och bara en dag kvar att göra det på..
Var ner på stan och upp till gränby idag men det slutade bara med två klappar av ungefär åtta stycken..
Har inte ens köpt nånting till monstret än och har ingen aning när jag ska kunna göra det för han är alltid med mig..
Vet nog vad jag ska köpa åt honom iallafall..
Tror jag..
Fan!
Resten då?
Vad fan ska man köpa till dom?
Jag vet vad jag skulle vilja köpa till alla men det räcker inte pengarna till..
Nej nu ska jag betala mina räkningar innan jag fortsätter med mitt förbannadejävlaskitpysselfrånhelvetesjävlaanus!!

Ungefär så stressad är jag..

Herrååååå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0