Bland skumtomtar och minusgrader..

Fan så jävla kallt det äääääääär!!

Var tvungen att springa till affären lite tidigare..
Das Bajse såg inte mitt sms om disksvampar igår så det var bara att traska iväg själv idag om jag inte ville diska med fingrarna..
Kändes inte så lockande så det var ju bara att bylta på sig.
Tog dock inte på mig någon mössa och det ångrade jag när isbjörnarna började gnaga på mina örsnibbar^^

Fick förresten ett sms av ett ex häromdagen..
Han beklagade osv..
Monstret måste ha öppnat det för jag hittade det igår när jag rensade inkorgen..
Har inte haft kontakt med honom på ungefär ett år efter att ha fått hört en massa saker som han skulle ha gjort när vi var tillsammans..
Om det stämmer eller inte vet jag inte och därför får det vara osagt..
Vissa saker vet jag att flera personer ljög om och det räcker för mig..

Nej nu ska jag försöka städa undan resten av julen..
Granen är ju redan bortplockad så då känns det lite onödigt att ha resten av allt framme ?
Det ska ju ändå ner om en vecka så va fan..

Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0