Blablablablablabläää..!

Det bidde ingen sömn den här natten heller -.-

Känns inte riktigt som att det ens är någon idé att försöka nu eftersom det bara är ungefär en halvtimme tills det är dags att kliva upp..

Sååå.. nu ska jag bara hitta nånting att sysslesätta mig med i lite mindre än en timme tills det är dags att väcka monstret..
Måla naglarna kanske ?
Det var ju ett tag sen och dom känns så jävla tråkiga..

Är fan ganska pigg..
Lite bitter fortfarande men nu känns det rätt onödigt att vara det..
Eller ja, det gör det ju alltid men på kvällen/natten tycker jag att det är mera okey ^^

Fan hoppas att Das Bajse kommer upp och iväg i tid idag så att vi kan åka och sola..
Då gör jag iallafall nånting annat än att bara ligga på soffan och slöa hela dagen..

Jag vill ha några bilder att lägga upp!
Men min kamera är ju dum i batteriluckan!
Har fan inte råd att köpa en ny heller-.-
Vill ha en sån som syster liten fick i julklapp..
Den var jättesöt..
Faaaast.. den tycker inte om mig..
Den bara tar slut på batterier när jag ska ha den..
Kanske är jag sm suger ur all energi ur saker och ting? ^^

Nej nu ska jag gå och vara lite feminin och fila på mina fula naglar en skvätt :P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0