Gaah!

Fan jag blir en skvätt frustrerad över den här jävla smärtan i magen nu!!!

Kan ju inte göra ett piss!
Lika bra att gå och lägga sig tills det går över helt enkelt..
Eller åtminstone tills det är dags att åka imorgon..

Ska lyckas ta mig iväg på kalas imorgon också..
Min ena brorsdotter fyller år och jag har redan sagt att vi ska komma..
Syster stor och syster liten har andra planer imorgon så det känns taskigt om ingen av oss kommer dit..
Storebrors fru tycker om att baka också så det kommer antagligen att finnas en massa smaskigt som jag inte kan äta....

Världens bästa bantningskur..
Undrar om jag får i mig nutrilett??
Då får jag åtminstone i mig allt det braiga som kroppen behöver..
Och det är ju så liten mängd åt gången..
Fan det ska jag nog ta och prova..
På lite över två dygn så har jag fått i mig några skedar kräm, ett halvt glas yoghurt och en fjärdedels pizza..
Nog för att jag inte har gjort nånting men man behöver fan lite näring..
Att sluta äta helt är aldrig bra..
Även om det kanske behövs :P
Hahaha jag skulle aldrig klara av att vara anorektiker eller bulimiker.. (vet inte riktigt vilken som är vilken)
Tycker för mycket om mat och tycker inte om att kräkas ^^

Dock gick det ju rykten om att jag hade något av det för ett par år sedan bara för att jag gick ner i vikt..
Jag har ingen aning om varför jag gick ner i vikt men min kropp är så..
Jag pendlar på tio kilo nästan hela tiden..
Om jag bara hade gått ner i vikt och inte upp varje gång någon uppmärksammade det så hade det fan inte funnits någe kvar av mig :P
Tänker ju inte neka till att jag försöker mig på lite olika metoder när jag tycker att jag väger för mycket men jag skulle aldrig sluta äta..
Jag vet att anorexia och bulimi är sjukdomar som kräver hårt jävla arbete att ta sig ur och att människor som har det oftast lever med det hela livet och jag vill absolut inte baktala det eller dom..
Så jag ser inte ner på dom som har det när jag säger att jag aldrig skulle sluta äta eller aldrig skulle stoppa fingrarna i halsen för att gå ner i vikt..

Fan inte ens nu när jag mår så här jävla piss slutar jag äta^^
Hur ska jag annars orka bli frisk, orka ta hand om mitt monster?
Det funkar ju inte liksom..
För andra kanske men inte för mig..
Och dom som inte har någon av dessa hemska sjukdomar och slutar äta endå, väx upp för fan!!
Om du nu är så jävla missnöjd med din kropp eller vad det nu är, börja träna, ät nyttigare, gör va fan som helst!
Det är inte okej att sluta äta!
Inte ens om man är riktigt överviktig..

Jag kanske inte trivs med min kropp men det är bara upp till mig att göra nåntong åt saken..
Har börjat träna, dock kom det en släng körtelfeber i vägen och sen hann jag inte träna mer än två gånger innan den jävla magen började bråka..
Men så fort det försvinner så ska jag börja igen..
Längtar tills det blir varmare ute så man kan börja gå på promenader och så igen..
Ja jag vet att det går att gå nu med men jag har inga varma skor och monstret tycker inte att det är speciellt kul att gå ut och gå..
När det är varmare så kan man plocka fram hans cykel igen och då blir det mycket lättare..

Fan det blev ett ganska långt inlägg den här gången :P
Trodde inte att jag hade så mycket som ville komma ut..
Har egentligen ännu mer men det får vänta till en annan gång ^^

Nu ska jag försöka få lite sömn så att jag kommer upp imorgon :)

See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0