Nykter Fredagsnatt

Jag har bara varit hemma hela kvällen.. så vad fan gör jag vaken nu?
Jaja jag har ju hunnit med lite iaf.. kollat på film.. nästan fått färdig syster litens tatuering.. pratat med Das Bajse i telefon i över två timmar..
Helt sjukt egentligen med tanke på att hon bor i porten bredvid :P
Men men.. har man barn så har man :P

Var ju faktiskt ut och slängde sopor också och stod utanför och pratade med henne över en cigg..

Det enda positiva med att bo här är att hon också gör det.. även om vi inte umgås så mycket mer än att gå till affären och sitter ute på gården med barnen ibland :P
Ja någon gång ibland gör vi något annat.. men det är inte så ofta :P
Pratar bajs och pillar stjärt mest..

Nej nu ska jag sova.. försöka iaf om katten kan vara tyst!?
Ska ju trots allt upp imorgon med monstret och förhoppningsvis åka o glo på fotboll..

...byebye...

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Jag är en sliten raggar, så ibland kan nyktert passa bra ;)

2009-09-19 @ 13:22:22
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0