morgonstund har..

typ kvicksilver i munnen eller nåt..

Jag har aldrig varit och kommer nog aldrig att bli en morgonmäniska..
Fan så trött jag är..
Slocknade som ett ljus på soffan igår men vaknade í natt av att mitt hjära kräktes :(
Usch.. hatar när han gör det för han blir så ledsen.. riktigt jävla förtvivlad..
Inte så spännande att ta reda på det heller men det är en annan sak..
Tror inte att han är magsjuk eller så för det kom inget mer efter det och nu är han sitt vanliga stökiga, bråkiga och busiga jag igen :)
Grabbarna Grus sitter och äter frukost nu och tjatar på mig att vi ska gå ut..
Jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

Varför är inte dom trötta för?
Är jag verkligen så gammal?
Nej klä på sig och bli människa kanske..?
Får se vad vi gör av den här dagen, något spännande lär man ju hitta på..
Lär ju tvätta sen också.. mmm spyor..
Det måste ju ha varit allt snask på kalaset som gjorde det.. hoppas jag..

Nej nu blir det musik så kanske dom blir nöjda en stund.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0