Mitt i natten..

Kom precis hem från Das Bajse..
Har suttit där och kollat på film och myst med tjockisen <3

Fan jag somnade när jag kom hem från stan..
Helt sjukt..
Sov fan i fyra timmar..
Hade inte mamma ringt så hade jag väl vaknat typ.. nu?
Det hade inte varit så spännande..
Jag trodde att klockan var åtta när jag vaknade och tänkte ta med mig tjockisen till ica och köpa lite snask att tugga på till tokyo drift när Bajsen informerade mig att ica hade stängt och att filmen hade börjat :P
Klockan var alltså över tio då..
Jag hade missat en tvåa på klockan ^^
Så det fick bli en visit på kiosken istället..
Icke billigt!
Tur att man får pengar snart.

Har varit nere på stan hela dagen idag..
Först fika med nuevo (ett projekt genom arbetsförmedlingen för dom som undrar) och sen träffade jag Sabina och mamma <3
Monstret var på dagis idag eftersom jag skulle på möte och sen hämtade mamma honom och så ska han vara där över helgen :)
Ganska skönt..
Men det är alldeles för tyst här hemma nu..
Saknar min lilla vrålapa <3<3<3

Sen var jag kvar på stan med Sabina ett bra tag..
Gick och satte oss på chagall efter tre nångång och då kom Patrik och Brolin också förbi..
Sen kom Mickis rätt var det var så det vart ju lite folk ^^
Där satt vi och väntade på att syster stor skulle sluta jobba så Sabina fick sällskap hem..
Måste vara bra tungtatt släpa omkring på tvillingar i magen asså..
Jag tyckte det var jobbigt nog med en ibland..
Men snart kommer prinsessorna :D <3
Gjorde Mickis sällskap till stationen sen iallafall och tog bussen hem därifrån..
Kom hem.. la mig på soffan.. somnade..

Spännande dag va ^^
Nu ska jag försöka sova igen..

Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0