Jamenja..

Nu sitter jag här igen..
Men vart handledarna har tagit vägen kan man ju undra..?
Har varken sett eller hört dom..
Aja det lär ju visa sig om dom kommer eller inte ^^

Vi kom ju iväg i tid i morse :D
Men så var bussen försenad..
Och väl nere på stan så kör idiotchauffören in i en annan buss så vi var tvugna att byta..
Så vi blev sena till dagis..
Jag hade blivit sen hit i vilket fall som helst på grund av det men självklart så var jag ju tvungen att missa bussen från dagis också..
Då fick min älskade mp3 fnatt också och började tjuta på högsta volym i mina öron...
Som grädde på moset sådär^^

Nej nu får dom ta och komma!!
Red Bull power!!

Funderar på att gå och kidnappa låtsassyster som sitter i datasalen och gå ut och röka ^^
Så M om du läser det här så kanske du får se upp för snart kommer jag..
Går du inte med frivilligt så letar jag fram kloroform(?) i städskrubben och tar med dig iallafall ;D

Lalalalaaaaaaaaaaaa!! (med ryskt uttal)

Nu låter det som att det skulle kunna komma någon....
Nehepp..

Jag har ju ingenting annat att göra heller om dom inte skulle komma..
Får ju inte komma in på bb eftersom dom ligger på en specialavdelning..
Pallar inte gå omkring på stan..
Fan undrar om jag ska gå och sola eller nåt..
Fast fan så tråkigt att gå själv..
Nej nu får jag ta och "gaska upp" mig lite :P

Jag vill ha min mp3!!!!!!!!!! :´(
Har ju precis fixat iordning musiken och lagt in några nya låtar...

Nej nu skiter jag i det här och går ut och röker!

Herrå så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0