Jahaja..

Ja jag fick främmande inatt iallafall :P

En gammal klasskompis kom hit efter krogen och eftersom jag ändå inte brukar somna förren efter 5 så var det jävligt trevligt med sällskap :)
Han var lite onykter men hade lite att prata om ^^
Så det blev pizza, prat om allt från ryssar till tatueringar och sen somnade vi strax efter 7 nångång ^^

Monstret vaknade strax före tolv så då gick jag upp och gav honom frukost och sen ringde mamma och frågade om jag skulle med ner på stan och äta lunch hos syster liten som vi hade sagt tidigare i veckan..
Jag hade dock glömt det och var så förbannat trött så vi väntade ett par timmar med det..
Det kan ju inte vara lätt att sova över här när man är full..
Vakna på morgonen av en galen fyraåring som skriker och fyra valar som springer omkring och lever loppan :P
Han gick upp, drack ett glas vatten och åkte hem ^^

Monstret sover och nu ska jag försöka få valparna att sova innan det är dags för entourage så jag får njuta av det i lugn och ro ^^

Ses eller hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0