Abstinens!!

Heeeeeej bloggen!

Fan nu har jag varit utan datorn i nästan ett dygn!!
Inte okey..
Men vad gör man när man inte har mobilt internet?
Känns ju inte som att det är så stor idé att släpa den med sig överallt då.

Åkte ut till päronen efter att jag hade hämtat monstret på dagis igår så att vi fick umgås lite med systerliten innan hon åker..
Bara en vecka kvar nu och med hennes fullspäckade schema så får man ta dom tillfällena som finns att träffa henne :)
Fast hon, jag och monstret ska förhoppningsvis gå på bio på fredag så då blir det lite mera umgås ^^
Försöker få med henne och käka på kina eller nåt på fredag också men hon är ju bra jävla negativ :P
Jag kommer ju sakna dig systerliten!
Har ju aldrig varit utan dig så länge, men fan va kul du kommer att ha!
Ni skulle ha sett vilket gråtkalas det var på arlanda när hon bara hade varit borta i tre veckor^^
Jag grät, hon grät, mamma grät och monstret grät :P
Så förstå vad vi kommer böla nu när hon kommer hem efter NIO veckor!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Grey´s innan Bajsen ringer och det är dags att gå med henne ut med byrackan.
Lite motion kan man ju försöka få eller hur? ^^

Skriver nog lite mer sen innan jag åker :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0