Galet..

blev det..

Orkade inte skriva nåntong alls igår..
Var så galet trött!

Mickis och hennes gubbe och deras vän kom hit i lördags..
Med en liter bacardi^^

Ja vad säger man..
Vi åkte vidare sen iaf.. skulle på "fest"..
Alla hade redan hunnit åka hem då :P
Så vi skulle åka till Putte och festa vidare med honom o GabbeGlitter..
Mickis somnade i bilen så det blev bara jag ^^

Jag tycker ju då inte om att sova borta när jag är onykter så jag skulle ta första morgonbussen hem...
Skitsmart ju eftersom den går från honom och hela vägen hem..
Men icke!
Somnade såklart vid 6 nångång och vaknade av att mamma ringde klockan 10 och undrade vart jag höll hus..
En timme senare kom dom och hämtade mig så åkte vi och hämtade morfars lilla limpa på hundpensionatet i järlåsa sen vidare ut till forsmark och lämnade honom till ett äldre par där och sen hem till mamma..
En resa på sisådär 25 mil..
Det var verkligen det jag var sugen på då.. inte!

Kom väl hem till mig vid halv sju - sju tiden..
Jag däckade så fort monstret hade somnat.
Alltså vid åtta ^^
Vaknade vid två i natt och hade blivit terroriserad av stackars ba be(!) som hade tappat sina cigg..
Gick ner och träffade henne och gav henne ett par stycken.
Piggnade till lite då och höll mig vaken till typ halv fyra..
Sen sov jag fram till typ 10 när monstret vaknade :D

Nu ska vi göra oss iordning och åka och träffa mamma <3

Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0