Update!

Resan var galet rolig!!

Tack ba be(!) för en galen helg, synd bara att vi inte festade vidare när vi faktiskt hade möjlighet ^^

Tänker inte rabbla upp allt som hände men ni kan lita på att det var roligt ;P

Nu blir det bra lugnt ett tag..
Har fått festandet ur systemet så nu kan jag återigen koncentrera mig på allt som är viktigt.
Ska dock börja spara för nästa resa redan nu^^

Måste ta mig upp till dalarna och hälsa på släkten där också ju..
Det var dop där i helgen men jag var ju självklart upptagen. =/
Men päronen tog med sig monstret och åkte dit iallafall :)

Nej nu ska jag bädda ner monstret och sen blir det till att smeka lite soffa..

Bajs på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0