Tralalalaaa

Underbart att vakna tidigt när man är ledig eller hur?
Jag tycker inte det iallafall..

Och inte kan jag skylla på monstret heller för jag vaknade först :P

Jaha.. vad ska man hitta på en kall och grå dag som denna då?
Funderar på att möblera om en skvätt..
Eller ganska mycket ^^

Fan jag måste köpa en ny vardagsrumsmatta också. (vilket jobbigt ord att skriva)
Ska nog försöka ta mig råd till det i slutet på den här månaden..
Riktigt pain när varken soffan eller soffbordet står kvar på plats :P
Eller så får jag helt enkelt släpa in min gamla matta igen..
Men det vill jag inte^^

Hmm.. ut på internätet och kolla lite priser kanske..
Ja.. Det gör jag.

Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0