Tålamod?

Är det bara jag som inte har något sånt?

Kollade Fokis blogg tidigare och blev inspirerad att hålla på med naglarna..
Hon gör helt sjuka grejer, hur kul som helst ju ^^
Men iallafall så har jag inte så mycket tålamod så jag bara smetade ut allt under torkningstiden så jag tog bort allt och sket i det istället :P

Vi har kollat på Mulan 2 på Disney channel och nu har vi precis ätit.. (hemgjord pyttipanna)
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu..
Ganska trött faktiskt..
Men om en halvtimme börjar nån polisskolan film så det lär man ju kolla på^^

Monstret kom på att vi hade köpt lördagsgodis så nu vill han ha det :P
Han har ju trots allt ätit sin middag så det är väl lika bra att ta fram det.. :)

Syns eller hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0