Sitter..

på nuevo och bara sitter..

Galet trött..
Vad fan ska man göra liksom?
Måste ju gå hit..
Aja jag har slängt i mig en fralla och en drickyoghurt och är inne på första energidrycken nu så man kanske blir lite piggare snart..?

Sitter här och lyssnar på de andras diskutioner..
Orkar inte lägga mig i..
Fattar inte så mycket om WoW heller för den delen :P
Skulle helst bara vilja lägga mig på soffan och sovaaaa... zzz
Några av de andra ska strax åka iväg så då kanske jag passar på att vräka ut mig på soffan^^

Men gud!
Hur roligt kan det vara att sitta och försöka förstå sig på ett jävla dataspel?
Inte ett jävla dugg om man frågar mig men det verkar vara väldigt fascinerande för dom andra..
Tur att det åtminstonde är en till som inte är inne i diskutionen utan sitter och nördar vid en dator precis som mig ^^

Nej nu ska jag försökla mig på att göra någon nytta..
Om det nu finns något att göra..

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0