Seinfeld och nagellack..

Kan man ha en bättre kväll?

Svar ja!

Böt kanal och att det var 2½ män istället ^^
Nu känns det lite bättre :P

Nu ska jag bara vänta på att nagellacket torkar så jag kan lägga på mer :P
Ja det är sånt jag gör när jag inte kan sova..
Brukar iofs pilla bort det innan någon hinner se det :P

Upp tidigt imorgon och iväg till dagis och sen på möte..
Träffa mamma efter och bara vara tills hon ska jobba och jag ska hämta monstret :)
Känns så konstigt att hon ska jobba..
Hon har ju varit sjukpensionär hur länge som helst nu..
Men det visar att det finns hopp för oss andra arbetslösa också ^^

Nej nu är det dags för mera nagellack och sen göra ett nytt sovförsök :P

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0