Jag undrar..

hur många av mina läsare som hittar hit som egentligen är Rickelitos läsare som läser de kommentarer jag lämnar där då och då?
Har börjat tänka på att mina läsare ökar efter att jag gjort det..
Tänker absolut inte klaga, alltid kul med nya läsare :)
Och tänker inte sluta kommentera det jag känner för att kommentera hos honom heller, han är den bästa bloggaren ever!
Så det så! ^^
Nej jag känner inte honom, men jag vet vem han är..
Uppsala är ju trots allt inte så stort ^^

Kom hem från Bajsarna för en stund sen och har precis fått monstret i säng ordentligt :)
Resten av kvällen kommer tillbringas i soffan framför fula betty och desperata husfruar precis som för de flesta andra kärringar ;D

Såå.. jag kanske skriver mer sen :)

Bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0