Ja må hon leeevaaa!!

Grattis Syster stor!
Bara ett år kvar till 30 nu ;)

Ja syster stor fyller år idag så man ska väl röra sig dit så småningom och goffa lite tårta eller så..

När jag orkar röra på mig :P

Gårdagen var någorlunda lyckad..
Stressade mig igenom hela dagen och hamnade tillslut på halloweenfesten med Das Bajse..
Mycket folk var det..
Syster liten & co hade chaufför så dom åkte ner på Kalas och partade vidare där..
Vi försökte också ta oss nånstans men gott om chaufförer var det ont om så när vi fick skjuts så var det bara att köra förbi drive inen på max och fortsätta hemåt..
Tack Freddan för skjutsen :)

Hann inte mycket mer än att komma in så somnnade jag på soffan till någon komedi ^^
Kände mig så otroligt vacker när jag vaknade i morse..
Icke!
Sminket haderunnit utav bara helvete..
Fick inte upop ögonen först för dom hade klibbat ihop av allt..

Har precis suttit och pillat bort alla strasstenar som jag hade klistrat på kinderna..
Inte roligt!

Nej nu ska jag prata med Das Bajse och sen hoppa in i duschen så man piggnar till lite.

Syns eller hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0