Hmm..

har jag ont i lungorna eller är det ryggen som spökar?
Kan inte riktigt sätta fingret på vilket av det det är..

Aja det lär ju märkas så småningom..
Bara det inte är muskelfästesinflammation igen :O
Då kommer jag ju inte kunna mysa med twinsen på hur länge som helst!!!
Sist jag hade det var jag fan handikappad hur länge som helst..

Sitter iallafall här och lyssnar på musik och bara är..
Finns inte så mycket annat att göra tyvärr..
Funderar på att köra en maskin tvätt..
Fast det känns som att klockan är för mycket..
Vet ju inte om mina mystiska grannar är hemma eller inte och dom har ju barn så dom lär ju vakna och tro att taket håller på att ramla in när den börjar centrifugera..
Nej det får nog fan vänta till imorgon..

Hoppas fan att febern är borta till imorgon så monstret får komma till dagis och så att jag får komma iväg på mina åh så spännande möten..
Men vad som helst är bättre än att sitta här iallafall..

Nej bajs på er nu ska jag göra nånting annat ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0