Fredagsmys..

Men nu är det väl slut med det..

Vi har hunnit kolla på film, monstret har ätit sina stjärnor som han fick av syster liten och så har vi byggt med modellera..
Simpsons på tv:n just nu och efter det har jag lovat monstret att vi ska bada..

Sen är det väl bara att gå och sova..?
Eller så fortsätter jag kramas med soffan och spenderar lite tid med min älskade vän tv:n^^
Köra lite hemmaspa kanske?
Kanske slänger upp ett par bilder efter det.. (om resultatet bli okej och om jag hittar kameran^^)
Passa på att sy lite kanske?
Har ju massa tyg kvar eftersom jag inte sydde något till halloween..

Fan.. Jag längtar tills nästa helg..
Fast det skulle ju vara trevligt om man hann få pengar en gång till först..
Helgen efter blir det julklappsshopping för fullt..
Hoppas man hittar det mesta då så det är klart sen :P

Nej nu skriker monstret om badning så det är väl dags att gå..

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0