Fredag hela veckan..

Nästintill nyvaken..
Har inte hunnit mer än gett monstret frukost, kollat facebook och läst ett par bloggar^^

Det är ju bra att man har mobilen på ljulös när man planerar att sova..
Finns ju vissa kärlekskranka stackare som inte än har förstått att jag inte gör något på fredagar :P
Om du vill ha henne så får du nog ta och ringa henne själv mr A ;)
Hahaha mer än så säger jag inte här :P

Fan klockan är tio redan..
Måste pallra mig ner på stan under dagen och fixa en sak också..
Hade ju sett fram emot att bara vara hem idag..
Men Men..
Vill man ha rolligt så får man fixa det själv ^^

Just ja!
Var och hälsade på storebrors prinsessa igår :D
Heelt underbar!
Skrattade hur mycket som helst och sen blev hon lite kinkig ^^
Men det gjorde ingenting..
Måste åka dit oftare..
En hel månad har gått sen sist..
Hon hade ju växt hur mycket som helst..
<3 <3 <3 <3 <3


Nej nu ska jag göra nånting vettigare än att sitta här.

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0