Bara..

en dag kvar till fredag :D :D :D

Känns som att jag har väldigt mycket att göra idag om jag ska hinna få allt klart till imorgon..
Tvätta, städa, diska och packa..
Pust, suck och stön!
Som tur är så behövde jag inte komma till Nuevo på möte imorgon så det känns ju lite mindre stressat då :)

Sitter på Nuevo just nu och har precis skrivit en text som ska till några som vill veta hur det är att vara här eller nåt sånt.
Väntar på att våran handledare ska komma tillbaka nu så ska vi gå ner på stan och fika :)
Ska träffa mamma också innan hon ska vidare till jobbet :D

Men fan va mycket jag har att göra ida..
Shit va stressad jag blir nu..
Hoppas fan att tvätten hinner torka till imorgon..
Måste få hem en resväska från mamma på något sätt också..
Hmm.. undrar om gubben hennes har tid och lust att köra hem den till mig ikväll..
Det skulle ju underlätta en hel del..
Nu låter det som att hon kommer tillbaka så jag ska väl ta och avsluta här :)

Hörs och syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0