Hej Onsdag!

Fröken Ur skriker 09:41 i skrivande stund och jag har slagit ner blekröven i soffan med en mjölk med kaffe (ja i den ordningen) och tänkte fortsätta försöka mig på att förstå den här sidan.
 
Min egen dator har haft en date med ett köksgolv och lider numera av brusten skärm så jag får stjäla monstrets dator och den är fan inte kompis med moí!
 
Så eeh.. vad har jag hittat på sen sist jag skrev?
Inte så jättestor koll på den faktiskt men jag vet att jag skjutsade sonen till skolan i morse och plockade upp systerliten på vägen och brummade henne till jobbet!
D-vitaminbristen såhär års gör mig totalt lost i peruken.
 
Jo!
Jag fick en tidig julklapp igår av världens bästa mamsegull och systerliten!
Dom har ledsnat på att jag snålar ur och aldrig köper en ny vinterjacka så dom gjorde det åt mig!
Happyface på den här tanten!
 
Nej nu ska jag gå och fortsätta dressera diskmaskinen.
Någon gång ska den väl lära sig att fylla sig själv, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0