Hej hej hallå dagboken.

Bara sisådär två år och cirkus sju månader sen jag trakasserade bloggvärlden med mitt ordbajsande.
 
Men vem behöver det när man har alla "sociala" medier?
Sociala.. vilket jävla skämt.
Har nog aldrig velat hålla mig borta från folk så mycket som efter en dag på fejjan.
Det värsta är ju att jag är precis lika jävla svagbegåvad själv och sitter där, följer popcorntrådar och stör mig på att folk är så jävla dumma i huvudet.
 
Men vadan detta!
Börjar redan få kramp i tentaklerna..
Kan vara så att jag kommer behöva börja mitt ordbajsande i små portioner.
Fast blir dt inte mer än det här inlägget så är jag inte förvånad.
Har nog bara lite internetabstinens efter dagens pausande från fejjan och insta-g..
 
Finttackhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0