Torsdagströtter..

Men solen skiner ju iallafall för tillfället och det blir man ju lite piggare av.
Säger dom som påstår sig veta sånt men jag vet inte riktigt om jag tänker tro på det.
Eller jo, idag så gör jag det.
Så, då var det bestämt.
 
Dagen började ju faktiskt väldigt bra trots att solen inte ens hade tittat fram än när jag vaknade.
Kärleken vaknade före mig för en gångs skull och såg till att monstret kom upp och blev färdig i tid.
Väldigt skönt att bara få ligga och dra sig måste jag säga!
 
Nej nu ska jag lägga mig ner på soffan igen och bara jäsa efter att ha tryckt i mig flera skivor av Farmorlimpan som jag bakade igår.
Vet inte vad den heter egentligen men receptet kommer från min farmor så det mest logiska namnet är därför Farmorlimpa.
Väldans gott men fruktansvärt onyttigt så den får man bara i juletid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0