Rubrik rubrik rubrik.

Söndag igen och tant sitter och funderar på om hon ska ha städdag eller om hon istället ska tvinga någon att umgås med henne.
 
Helst så skulle jag nog umgår med karln men han jobbar så det blir lite svårt.
Nej jag får nog passa på att röja undan lite ändå.
Monstret är hos sin mormor och jag kommer ha för mycket träningsvärk senare för att göra det.
 
Jag är nästan lite rädd för hur mycket värk det kommer bli den här gången.
Har inte tränat på vem vet hur länge och är bortskämd med gubbens bil så jag går knappt något längre heller..
Det är fasiken ett under att jag inte gått upp typ hundra kilo den senaste tiden.
 
Nej men eeh.. hörs sen då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0