Lördagsgodis

Har tryckt i mig nästan en halv chokladkaka redan så jag är inte jätteledsen över att dagens fikaplaner ställdes in och istället ska ersättas med ett besök på muskelpalatset.
 
Gymmet alltså.. där är man ju inte stammis längre.
Rumpan har ramlat av, knäna har spruckit och ryggen drog.
Dags att ta tag i det där och skaffa lite muskler och en skvätt kondition.
 
Vikten bryr jag mig inte så mycket om för tillfället och tur är ju det för jag är alldeles för glad i godsaker och har alldeles för dålig självkontroll för att deffa.
 
Nu blev det helt jävla tomt i peruken.
Ingen jäkla aning om vad jag ska skriva mer.
Så då är det kanske bäst att avsluta här och fokusera på dumburken istället!
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0