Tjääna!

Fredagnatt och vilket jävla party!
 
Nyss tömt luren på alla bilder och slängt på mig pyjamasbyxor.
Roligare än så blev det inte idag.
Och vet ni.. det passar mig alldeles utmärkt.
 
Alldeles för gammal för att ränna ute på stan på helgerna nu, jag är ju för tusan tjugosju och ett halvt!
Eller..?
Ja åldern stämmer ju men jag tvivlar på att många tycker det är för gammalt.
Eller?
Jag vette tusan faktiskt..
 
Nej nu har jag inte tid att fundera på det.
För till skillnad från dom flesta som är ute och kalasar i natt så har jag ett monster att gå upp med imorgon bitti och även om han börjar bli stor så tar han inte sovmorgon bara för att det är helg!
 
Fan det blev ju ett ganska långt inlägg ändå.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0