Torsdag var det ja..

Fortfarande sjuk..

Inte fullt lika höger idag som tidigare så nu kanske det vänder :)
Synd bara att jag har så förbannat ont i kroppen!!!
Det trötta gör mig inte så mycket, är en ganska trött männsika ändå^^

Men ja..
Vad gör man?
Det är bara knarka alvedon och se glad ut liksom :P

Somnade före elva igår.. kanske före tio också..
Hade ingen kolla alls, men det var jääävligt skönt ^^
(och behövligt)
Blir nog inte mycket senare idag heller känns det som :)

Ser inte fram emot morgondagen...
Då är det dags att ha begravning för morfar... =/
Fan...
Det kommer bli så jävla jobbigt..
Klarar inte av sånt och det känns som att jag kommer att tänka på alla andra jag har förlorat också..
Men men..
Bara att bita ihop och försöka göra hans sista resa så fin som möjligt...

Nina.. Tack för kommentaren och som du kanske redan förstått så kommer jag på begravningen..
Den är för viktig för mig så jag kan inte låta febern hindra mig..
Massa kramar tillbaka !

Nej nu började Glee igen så nu ska jag glo på det igen och sen blir det förhoppningsvis ett besök av John Blund.

Wish me luck 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0