Okey..

Det kanske inte gick så bra med uppdateringarna idag ändå..

Har mest legat och halvsovit på soffan hela dagen..
Febern har gått upp ännu mer nu -.-
Jävla skit..
Jag skulle ju gå ivägg och varalite social och dricka lite morgan ikväll ju..
Aja tog min sista ipren för en liten stund sen så nu får jag hålla tummarna på att den gör det underverk den ska så att jag åtminstone kan gå iväg och vara social..

Har varit hemma så jävla mycket nu att lägenheten börjar kännas som ett fängelse fan..
Hade en snabb permis idag och gick till affären för att handla och möta min lilla mamma som skulle komma och hämta monstret..

Nej nu känns det som att det är dags att återgå till soffläge och vänta på att underverken ska börja..

Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0