Oh Yeah!

Nu är jag fan nästan frisk :D

Fortfarande feber och allmänt snorig och så men jag klarade av att både gå ut en snabbis med hundarna OCH gå till affären utan att däcka! ;D
Känner mig såklart trött men inte alls så som det har varit de senaste veckorna ^^
Ska inte utmana ödet och göra en massa saker för då blir jag väl sjuk igen men det känns skönt att kunna göra nånting igen :)

Så helt enkelt så känns den här dagen som en ganska bra dag..
En massa tråkigheter i bagaget men nu kanske vi kan få blicka framåt mot nya äventyr ?

Ska nog knalla ut i förrådet och leta fram det där förbannade tyget som jag skulle ta fram förut som aldrig blev av och börja sy någon gång ^^

Syns eller hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0