Nu jävlar vettu!

Nu ska jag vara frisk imorgon ^^

Synd bara att min kropp verkar tycka at jag har fel..
Men det ska jag nog strunta i..
Ja det ska jag nog göra...

Har inte blivit mycket mer idag än vad det blev igår..
Soffa och alvedon..
Men orkade faktiskt släpa upp arslet och laga mat idag :P
Fick dock inte i mig allt men det är ju tanken soom räknas och jag tycker att det var ett jävligt tappert försök ^^
En sväng till affären blev det nyss också..
Det ångrade jag dock när jag ställde mig i kön..
Som vanligt så vet inte personalen vad den håller på med och det kändes typ som att jag skulle svimma..
Tur att jag hade Bajsen i telefonen så att jag kunde skrämma bort alla som stod och tröck sig i kön med att prata om hur sjuk jag var och att jag hoppades att jag skulle smitta alla runt mig ^^
Jävligt effektivt kan jag säga :P
Det är inte ofta det är trevligt att komma ut i kylan och traska hem men nu var det det :)

Mamma tyckte att monstret kunde stanna hos dom en natt tilll så att jag fick kurera mig i lugn och ro och jag var jättetrött när jag pratade med henne och tyckte då att det lät som en helt okey idé..
Men nu tycker jag att han ska komma hem =/
Han har varit borta sen i fredags och jag saknar honom massor massor!

Nej nu ska jag tillbaka till soffan en stund och fundera på om jag ska bada eller inte ^^

Ses eller hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0