Me so tired!!

Inte en minuts sömn i natt..

Och jag som var så jävla trött..
Höll seriöst på att börja gråta för att jag inte kunde somna..
Hade jag haft en boxningssäck så hade jag nog avreagerat mig på den, vare sig jag får eller inte..

Eftersom jag behövde handla så åkte jag hem till mamma efter att ha lämnat monstret på dagis och mös lite med tvillingarna.
Sen när det började närma sig hämtningsdags så körde mamma mig så att jag fick handla och sen körde hon hem oss :)

Lyckades hålla mig vaken i en och en halv timme när jag kom hem men sen var det kört..
Febern och tröttheten tog över efter att monstret ätit och jag slocknade på soffan i en timme..
Har försökt hålla mig sysselsatt sen dess men det är fan inte det lättaste när man är så jävla trött..
Men jag har fått lite gjort iallafall och nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga upp det så ska jag fanimej gå och lägga mig sen!

Och du.. om just du.. den speciella personen som jag syftar på läser det här..
FAN VA DU ÄR PATETISK!!

Tycker inte om att hänga ut folk här med namn men om just du läser så är du nog ändå för dum för att känna dig träffad!!

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0