Ljgöpohhclyx!!!!

Ungefär så less är jag på att vara sjuk nu..

Bajsen hade försovit sig som jag misstänkte men vi kom iväg och solade till slut iallafall..
Vet inte än om det var bra eller dåligt..
Just nu har jag inte så farligt hög feber men jag har fått en förbannad jävla muskelvärk istället -.-
Men vi säger att det var för att jag gick så mycket idag jämfört med vad jag har gjort den senaste veckan eller hur? ^^

Däckade et par timmar på soffan när jag kom hem efter att ha hämtat monstret på dagis men det täcker ju knappast upp för en hel jävla sömnlös natt med feber så jag är galet trött fortfarande och ska gå och lägga mig nu och så hoppas vi på att febern fortsätter att sjunka ;D

Våga vägra att vara sjuk! ^^

See ya!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Lilla gumman sender dej MASS produktion med friskkramar. Men du kommer med i morgon eller orkar du inte med de när du har feber ??? Hoppas.... kram kram å vill att du blir frisk.

2010-01-21 @ 18:45:18
URL: http://www.metrobloggen.se/pratsmulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0