Lalalalaaaaaaaaaa!!!!!!

Dags att krypa ner på soffan och lugna nerverna med lite scrubs innan det är dags för sängen..

För er som ännu inte förstått det så är scrubs en av de bästa serierna som någonsin visats på tv..
Ni som är av en annan åsikt har fel ^^
Dessutom är jag hemligt kär i både J.D och Turk :P

Kvällen har varit väldigt lugn och jag mår faktisk ganska okey just nu..
Känner ju fortfarnde av febern såklart men inget som jag inte orkar med :P
Tog ett bad tidigare och förutom att jag fick sendrag i vaden så var det jävligt skönt att bara koppla av..
Tror inte att febern höjdes av det den här gången ^^

När jag hade torkat så tog jag men mig Buddah och gick och slängde sopor..
Invigde kopplet och det gick förvånansvärt bra  :)
Han är så duktig mitt minsta monster..
Ja just nu är han minst..
Ett par månader till hoppas jag..

Nej nu hör jag hur soffan skriker efter mitt sällskap så jag ska väl avsluta det här för kvällen..

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0