Jahaja igen..

Kom inte på någon rubrik helt enkelt..

Har inget vettigt att skriva men kan inte somnaoch det finns inte ett skit att se på tv så då blir det lätt så att man sätter sig vid datorn..
Och när man sätter sig vid datorn så blir det lätt så att man läser olika bloggar..
Och när man har gjort det så blir det lätt så att man gärna skriver nånting själv ^^

Jaha nu var det en ambulans som åkte ut från gården jag bor på..
Det är så jävla vanligt att man inte ens orkar tänka på vad som kan ha hänt..
När jag flyttade hit fick jag nippran varenda gång det hände men efter ett år så var jag så "härdad" att jag knappt tänkte på edt längre..
Samma sak med brandkåren..
Har tappat räkningen på hur många gånger dom har varit här sen jag flyttade hit för lite mer än två år sen..
Jag fattar inte vad folk håller på med..
Och polisen ska vi inte ens tala om..
Jag kan nog inte räkna så långt ^^

Så det känns ju inte som det bästa områdetför en liten pojke att växa upp på..
Har iofs känt så sen redan innan jag flyttade hit men tog lägenheten i tror mo att jag skulle kunna flytta inom en inte allt för avlägsen framtid..
Börjar dock ge upp den tanken nu och att flytta hem till mamma på landet igen låterbättre och bättre ^^
Nej fy!
Ett jobb, ett lån och ett eget hus ska det vara..
Meeeeeeeen..
Det lär ju dröja ett tag så jag får väl försöka vara så nöjd med situationen som det går så länge =/

Nej nu ska jag återigen kramas med täcket och hoppas på att jag somnar snart, iprenen har gått ur kroppen och det märks..
Känner mig nästan bakis..
Hua!

Ses eller hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0