Jag hoppas..

Att någon avlyssnar min och Das Bajses telefonsamtal ^¨

Enda gångerna i mitt liv som jag säger vettiga saker..
NOT!
Men jag kan garantera att den personen inte skulle kunna låta bli att skratta..
Sen skulle vi iofs bli inlagda på första bästa anstalt för att dom undrar vad fan det är för fel på oss..
Ba be.. you bring out the best in me..
Eller var det det värsta? ^^
Jaja roligt har vi iallafall :P

Nej fy faaaan vad det är kallt!
Jag vill inte klaga på vintern..
Älskar snö och att vara ute och åka pulka, hoppa i nöhögar osv..
Men det är fan för kallt för det nu!
-24 grader.. det är lite väl för min smak..
Kan ha att göra med att jag inte äger ett par vinterskor?
Ska nog ta och införskaffa mig det snarast..

Nej usch..
Nu ska jag nog krypa ner under ett täcke eller sju och drömma om jamaica eller nåt sånt..

Sweaty dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0