Ja men nej..

Både jag och monstret tokdäckade när vi kollade på film...

Och ändå är jag lik trött fortfarande..
Hoppas att jag kan sova sen och om jag somnar så hoppas jag att jag vaknar när mamma ringer..

Nu är det dags för nästa tur på sjukhuset..
Den här gången är det min plastfarmor som är där..
Ska det aldrig ta slut?
Kan vi inte få andas ut och vara glada för det vi alla vill vara glada över istället?
Känns som att så många andra viktiga saker kommer i skymundan för allt skit som är hela tiden..
Det är inte lika allvarligt med henne som det var med mormor och morfar om jag har förstått rätt..
Inte lätt att förstå nånting alls när man bara är trött och vill sova =/
Men det känns ändå sjukt jobbigt att det ska behöva vara nånting sånt överhuvudtaget..

Och gör akademiska sjukhusets personal fel den här gången så ska jag stämma arslet av dom!!!!!
Kalla mig fjortis, löjlig eller vad fan du vill men jag är fullt allvarlig..
Så jävla less på deras inkompetens och nonchalans!!

Nej nu kan jag inte sitta här längre..
Är så trött att ögonen svider..

Syns eller hörs

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0