Ja då var det lördag också..

Galet trött efter gårdagens bravader..

Skulle bara hem till Jeanette och Blomfelt på fest så jag trodde att det skulle bli ganska lugnt..
Men ICKE!
Hann inte ens komma dit innan det började pratas om krogen och jag hann nog inte vara där så länge innan vi faktiskt åkte ner..
Men det blev en riktigt lyckad kväll och jag gör gärna om det igen ^^

Har nästan bara legat på soffan hela dagen idag..
Var iväg till centrum för ett tag sen och införskaffade mig cigg och en färdigrätt :P
Väntar på att den ska svalna nu så ska jag väl försöka få i mig den och sen hoppa in i duschen..

Planen för kvällen blir väl att åka till kusin och leka med syster liten och co :)
Vart det bär av vet man aldrig men det är väl tänkt att det ska bli utgång iallafall ^^
Hur ska jag orka? :P

Nej nu ska jag trycka i mig maten så jag kommer iväg någon gång :D

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0