hmmm..

Jag funderar övr varför man funderar så mycket på kvällen..
Är inte det väldigt intressant att fundera över?
Det tycker jag nog fan inte..

Fan jag har ont i typ hela kroppen..
Undrar om jag håller på att bli sjuk ?
Eller så kanske det var det att jag låg på soffan typ hela eftermiddagen ?
Så kan det nog vara..
Pallar inte bli sjuk nu iallafall så vi säger att det är därför ^^

Fick njuta av entourage i lugn och ro som jag hoppades på ;D
Sen blev det lite mer tv, nagelmålande osv..
Sen ringde Das Bajse och pratade bajs en stund.
Var ut med två av valparna nyss..
Träffade Das Bajse då..

Ja mycket mer än så hade jag väl egentligen inte att skriva..
Eller ja, det finns massor som jag vill skriva men som jag inte vill att vissa personer läser ^^
Vissa saker vill man ju inte berätta för alla.. eller?

Nej nu ska jag slå mig ner i soffan igen..
Platta håret kanske så jag slipper det imorgon ?
Lär ju ändå inte somna på några timmar..
Aja det lär ju märkas om jag orkar göra det..

See ya sucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0