En enkel jävla rubrik..

Jag kom inte på någon okey! :P

Disney Channel på tv:n fyra småmonster som springer omkring, ett lite större monster som gör samma sak och en jag i fotöljen..
Ungefär så ser det ut här just nu ^^

Sitter och väntar på att mamma ska ringa..
Dom har varit på begravningsbyrån och ordnat med morfars begravning..
Jag hade inte klarat av att vara med där inne så jag stannade hemma med monstret istället..
Vi vägrar kylan och har stannat inne hela dagen idag..
Ja förutom att springa ut med småmonstrena..
Tur för mig att dom inte kan vara ute så länge när det är såhär kallt så det är bara för att dom ska vänja sig som dom ska ut..
Men det är ändå kallt den lilla stunden..
Burr!

Das Bajse gick till affären tidigare så då skulle hon passa på att handla åt mig också. wihooo!
Undrar om hon fick mitt mess om att jag behöver disksvampar.. (småmonstrena fick tag i den sista.. gissa hur hel den är nu^^)
Jag slipper bege mig ut till dom stora isbjörnarna..
Dom som finns på gården är illa nog..

Ja annars har det väl inte hänt så mycket mer idag.
Har packat ner julgranen..
Så jävla less på att nästan få den i huvudet typ 9746 gånger om dagen när dom små lyckas undkomma min blick och far tag i en gren eller i glittret..
Jättespännande!
Så jag ska väl bege mig på en roadtripp till förrådet och kasta in allt det och sen så..
Ja sen då?
Ett långt varmt bad lät otroligt lockande..
Men det får bli lite senare..

Nu ska monsrtet få en kvällsmacka och sen ska jag nog stoppa honom i ett bad innan det är dags för sängen :)

Hörs eller syns :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0