Att åka eller inte åka...

Det är frågan..

Har ju lite mer pengar än jag trodde när jag tackade nej..
Så det känns ju som att det skulle vara roligt..
Och det behöver ju inte bli så dyrt..?
Klart att det kostar..
Men inte så farligt ju..
Ja jag åker nog fan med..

Hahaha den du..
Räkna ut det om du kan :P
Eller ja..
Känner du mig så vet du redan annars får du läsa om det senare ^^

Ja men ja..
Vad ska man hitta på nu då?
John Blind har ju definitivt inte hittat hit och det känns som att han kommer att hålla sig på avstånd ett par timmar till..

Skulle vilja tvätta lite men jag tror inte att grannarna under blir så glada då..
Såååå det får jag ta imorgon istället..
Hinner säkert med minst en maskin innan Bajsen är klar att åka ner till stadens larm och brus ^^
Neeråå..
Hon kan vara snabb.. ibland :P

Alla mina små monster sover och det är så jävla tyst och lugnt..
Det snöar fortfarande som fan här..
Plastgubben sa att det skulle komma 25 cm..
Känns inte så inspirerande att sätta sig på bussen imorgon bítti..
Det verkar inte som att någon av busschaufförerna ens har sett snö förut så som dom kör..
Det kommer varenda jävla år.. mer eller mindre..
Vad är det som är så svårt att förstå?

Jag har inget körkort själv men jag har åkt bil i snart 24 år och vi har då minsann inte haft några problem bara för att det kommer lite snö..?
Okey jag fick en tur ut på en åker med pappa för ca 8 år sen men då var det snöstorm och man såg inte vägen för fem öre..
Mammas gubbe fick komma med traktorn och dra upp oss så att vi kunde fortsätta våran färd..
Ironiskt nog så var vi på väg till sjukhuset ^^ (skulle hälsa på min pappas mormor.. sista gången jag träffade henne)
Kanske skulle ha passat på att kolla upp nacken för den var fan inte rolig efter det..
Men sen så är det väl inte mycket som stämmer med min kropp så det är väl lite orättvist att skylla på den gången? :P

Nej nu blir det lite NCIS och föna håret så att jag inte somnar med det blött..
Känner inte för att gå omkring och se ut som en höbal i huvudet imorgon ^^

See ya!                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0